No products in the cart.

Reklamace

JAK MŮŽU ŘEKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Obdrželi jste od nás zásilku a nesedí Vám rozměr? Nevyhovuje výrobek nebo
chcete uplatnit reklamaci?

Pokud zboží reklamujete, musí být čisté, hygienicky nezávadné a vhodně zabalené.
Pošlete ho zpět poštou, doporučeně, ne na dobírku, do balíku přiložte průvodní
dopis s požadavky a číslem objednávky.

Adresa:
Miloš Šefrna 
Drásov Skalka 7
Příbram 1, 26201

Pokud zboží vyměňujete nebo chcete vrátit, odstoupit od smlouvy, zboží musí být
nenošené, v nepoškozeném obalu do 14 dní od dodání. Vhodně zabalený ho pošlete
zpět poštou ne na dobírku . V případe jakéhokoliv dotazu neváhejte kontaktovat
naší zákaznickou podporu. Telefon: 732 735 949 (10:00-20:00)

 

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ